German translation / Deutsche Übersetzung

Good afternoon everyone. I translated 3468 lines in one day. :smiley:

1. I cannot guarantee that the translations are all correct and make sense in the relevant pages.
  2. i ask the community, especially the german fans, to help me with the correction and to assure the quality.
  3. we regularly need a current version of the PO from the Jupiter team where all elements are located for translation.
  4. @Jupiter team unfortunately some elements like Google Maps are not translated. Either these are missing in your PO or the assignments are incorrect. I ask for support here.
  5. there are also some terms like slug or pingbacks. What exactly does that mean?

You can find the translated files here German Translation Files

Guten Tag zusammen. Ich habe 3468 Zeilen innerhalb eines Tages übersetzt. :smiley:

1. Ich kann nicht garantieren, dass die Übersetzungen alle stimmen und in den entsprechenden Stellen Sinn ergeben.
  2. Ich bitte darum die Community, vor allem die deutschen Fans, mir bei der Korrektur zu helfen und qualitätszusichern.
  3. Wir benötigen vom Jupiter-Team regelmäßig eine aktuelle Version der PO wo sich alle Elemente zum Übersetzen befinden.
  4. @Jupiter-Team leider sind einige Elemente wie Google Maps nicht übersetzt. Entweder diese fehlen in eurer PO oder die Zuordnungen sind nicht korrekt. Ich bitte hier um Unterstützung.
  5. Außerdem gibt es ein paar Begriffe wie Slug oder Pingbacks. Was genau ist damit gemeint?

Die übersetzten Dateien könnt ihr hier finden German Translation Files